tisdag 31 mars 2009

En dag bland alla andra...

Det känns som livet är på paus.
Kan inte beskriva det mycket bättre än så.

Väntar.

Skulle vilja veta säkert när jag ska börja på nya jobbet.
Funderade på att ta mig ner till Göteborg och träffa M, men först vill jag veta schemat för jobbet. Det är ändå en del pengar det kostar om jag och storfis ska ta tåget ner till baksidan ;-)

Men fan. Jag längtar så! Vill komma ner dit och få en energiboost igen. Få pratas vid utan att nåt avbryter hela tiden... Få se stan genom hans ögon!

Var sak har väl sin tid I guess. Mycket som försiggår just nu, och det är svårt att veta vilken ände jag ska börja bena. Nånstans i slutet klarnar det nog dock - och skulle det inte göra det när den dan väl kommer så, tja, finns det inte så mycket att göra nåt åt det. ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

*kikar in och lämnar fotspår*
Försökte kommentera tidigare, men det ville sig inte tror jag (?)...

Hur som haver så tycker jag det är skönt att det faktiskt finns FLER än bara JAG som funderar över mänskliga saker längs med livets gång!

Heja dig!